Tisdag kväll

Plugg plugg plugg, känns som det är det enda som finns i huvudet nu? haha nej där ljög jag xD det finns en underbar person i mitt huvud också..

Fick veta mitt betyg i specialidrott A idag! :D NÖJD!

Varit hos serena och pluggat ikväll, vi gjorde något vettigt också :D Vi har nationella i spanska tala imorrn bitti, jag och serena kommer äga ;) Särskilt med Louise ljudeffekter ;) Och om serena ger fan i att säga EHHH istället för AH, så går det nog kanon :)

Nu har jag inge mer vettigt att skriva.
På torsdag fyller Louise år, hoppas på en trevlig kväll då :)
Imorrn blire nog lite utgång också, mösspåtagning för studenterna! Så det kommer nog vara livat ute :)
Händer annars i helgen??

Det blir aldrig som man har tänkt sig, därför har jag slutat tänkt! 
Lever dag efter dag istället.

Puss och God natt!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0