Stryp mig. döda mig långsamt.

Förlåt alla runt omkring, jag är överstressad till tusen!
Jag ORKAR inte!

Redovisningar, inlämningar, möten, skytte, privatliv osv... AAAAh, FÖR MYCKET ATT GÖRA!


När svenska helvete lektionen är slut, MÅSTE jag gå och skjuta en tävling som jag inte ens ville skjuta!! Men nu är det som det är.. Nu har jag något som kommer plåga mig hela sommaren!!! Helst skulle jag vilja hem och plugga så jag blir klart med ALLT! Men det går icke..

Och min mamma vill inte svara i telefon! Jag behöver hennes hjälp just nu!! HUA.

Och i skolan ränner det 8or ÖVERALLT!! FOLK!!! USCH. jag ska bli ensamvarg och sitta och muttra för mig själv upp i skogen någonstans!!

TUR , SKÖNT att iaf 1 sak går som man vill ;)

Nu ska jag fortsätta stressa sönder!!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0