Strömsund


Strömsund är en håla där alla är likadana!! Så less på allt och alla!!

Jag och louise var ute och gick en sväng, det var skönt! :)
Nu ska jag snart försöka sova. Det kommer nog inte att lyckas, får bli en film tror jag det är mycket lättare att somna då :p

Första natten sen tisdags jag ska sova ensam i mitt rum! ;)
Louise har sovit här varje natt och några nätter hade vi sällskap! 

Långhelgen slut och imorrn är det måndag = Östersund.
Går i skolan tisdag och onsdag denna vecka sen åker jag hem :)
Eller ja hem och hem. Hemma en liten stund sen hem till louise sen Jönköping och tävla.
Kommer tillbaka till ström måndag eftermiddag. Kommer inte längta!

hej svejs.
Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0