Söndag

trist att vakna och komma på att det är söndag idag.. aja hoppas dagen går sakta för jag vill inte ha måndag än!

Igår somnade jag i "soffan" när jag låg och kolla på film, jag vaknade vid halv 2 och gick då och la mig på riktigt. Somnade på engång då tror jag :p

Nu sitter jag här och gäspar, jag funderar på om jag ska ut i solen, skjuta eller sitta inne och plugga? jag ska nog plugga tror jag för jag är för lat ör något annat just nu. Kan vara bra att sitta och plugga nu vid datorn när det inte är någon annan vaken och stör mig på msn :p kanske får något gjort då.

Hoppas gänget från Norge kommer hem skapligt tidigt och att louise vill följa med mig och simma! :) Jag sitter just nu och tittar när dem skjuter över internet.. Louise har börjat väldigt bra! :D Hanna också :p får se vad slutresultatet blir, spännande! :p

Nu ska jag gå och gör lite frukost sen plugg.

Jag kommer sakna dig varje sekund!
men tack, du gör det så lätt för mig! :)

pusshej.


Just det, hur många av er ser min header där uppe??

snälla svara! :)

Kommentarer
Postat av: Lona

tack så mkt, bevaka gärna ;D

2009-05-10 @ 13:54:14
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ser den inte!

2009-05-10 @ 20:21:45
Postat av: Serena

jag ser den!

2009-05-10 @ 20:48:59
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Beccis ^^

jag ser den inte ;P

2009-05-11 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0