Söndag

Idag är det äntligen söndag? Haha har trott att det varit söndag några dagar nu.. men nu är det på riktigt! 

Sov bara till 12 idag, missade inte hela denna varma dag det var riktigt skönt! Jag och louise hoppade ut och la oss och solade utanför mitt fönster när vi hade vaknat. Äckligt varmt! :p

Sen gick vi in och åt middag, ANANAS! <3 

Sen gick vi till dollar och Ok.

Vi la oss sedan och såg twilight. Kommer aldrig tröttna!! <3
Sen gick vi en sväng till beccis! :)
Nu vill jag att serena ska komma till ström, jag vill höra detaljer ;)


KÄRLEK! <3

Imorgon ska vi till Östersund! :D
busskort någon? :)
hoppas.hoppas.hoppas.

Nu blire nog en promenix.
pusshej.

jag ger upp.
kärlek är överskattat!



Kommentarer
Postat av: Serena

jag är här nu ;)

2009-05-25 @ 15:42:26
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0