Sluta aldrig att förvånas..

ALDRIG.
Sluta aldrig att förvånas!
ALDRIG ALDRIG ALDRIG!

Jag orkar inte med folket längre! Min hjärna, mina känslor hela jag behöver verkligen lov nu! Ta mig hem! Hem till mitt trygga hem! Jag börjar bli så otroligt less på falska människor! STÅ FÖR DET NI SÄGER!! Jag ha skrivit detta förr men jag blir ju helt sinnessjuk på det här.. Ena dagen kan man inte HATA en person och dagen efter ÄLSKA samma person? Det funkar inte! Varför ska det vara så svårt att fatta?? Ni är ju bara för roliga ibland.. HELA BUNTEN!

HUA!

Idag är det en sån där dag då jag verkligen vill gräva ner mig längre ner än gropen räcker.. ÖH varför går det ALDRIG som jag vill för? Jag ska sluta hoppas, sluta tro! 

besviken.

Men nu till något helt annat och väldigt KOMISKT! Förutom massa tråkigheter idag så har jag haft jävligt kul måste jag säga :D Dagen började med att jag var förbaskat trött och det kanske syndes xD För när jag och louise hade lämnat sörgård för att gå ner till bussen så hann jag gå typ 10m innan jag brast i skratt.. JAG HADE TAGIT PÅ MIG 2 OLIKA SKOR!!! xD HAHA. hur lyckas man??

Inne i stan köpte jag ett par skor för 49 kr ;) det var även det enda jag köpte.. jag kände mig verkligen inte på shopping humör, jag hittade lixom inget.. Louise köpte en kjol! :D

Sen skulle vi prova nya mcflurry på mcdonalds men då var glassmaskinen trasig!! :(

När vi kom hem bestämde vi oss för att ut och springa lite (rensa massa känslor) och det var riktigt skönt! :)



jag vet, jag är såå söööööööt ;)

Nu ska jag fixa lite sen plugg och massa tråk.
hej svejs.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja, du ska hem. NU!! <33

2009-05-25 @ 23:46:38
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0