skönt

Idag har jag och serena fixat klart våran film till geografin! :D Jag fick borsta tänderna måånga gånger och stoppa in äckel godisnappar efteråt! haha dom blir slemmiga av att ligga i handfatet xD Filmen blir nog bra iaf, fast får inte in den på datorn :( Hoppas det funkar i skolan imorrn! :)

Har jag något mer vettigt att skriva?

Jag har inte tid att skriva här överhuvudtaget..
Fick veta mitt engelska nationella idag, gick ju rätt åt pipsvängen! 
Hela mitt liv går ju åt pipsvängen..

Det är ju ingenting som funkar längre, det är bara att börja om från noll igen!

Det underbara är iaf att jag är hemma på sommarlov om 2 veckor!!! Det bästa är att jag kanske har med mig både Louise och Serena i bilen hem! :D <3

Dagen jag fyllde 18, LYCKA!
<3



Vad skulle man göra utan sina vänner?<3

Jag vill TILLBAKA. Tillbaka dom dagar man var glad dygnet runt.. Då folket runt omkring än var normala och brydde sig. 

Vissa dagar kan jag fundera på hur mycket du sa var sant??

nu ska jag väl plugga! men det är så TRÅKIGT!!

jag hade verkligen inget vettigt att skriva?
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0