Luring!

Jag gick inte alls och la mig och såg film som jag skrev i förra inlägget :p

Dennis skicka sms och fråga om jag ville åka bil med han och per, tog med mig louise! :)

Så vi åkte bil, åkte lite till sen åkte vi ännu mera bil :) Det var riktigt kul faktiskt! Sen vid 2 halv 3 inatt parkerade vi mitt på byn och sov ett tag. Första gången hann vi inte somna förrän det kom folk som ville ha fylle skjuts så vi tryckte ihop oss och skjutsa dom till ringarna sen tillbaka till parkeringen. Då lyckades vi somna. Lite halvt iaf :P typ 30 min sammanlagt. Jag tycker minsan per har för litet baksäte, men jag och louise hade mysigt och trångt där bak iaf :)

Vid 4 började vi köra igen. Åkte runt lite på bus runt om i byn :) Sen upptäckte vi att markus också var vaken för han körde ett gäng från nälden för det var dans där. Så vi åkte runt lite och väntade på dom! Sen böt markus och per bil. Då vaknade vi till liv i alla fall kan man säga! Men det var riktigt gryyymt kul! :D Vi höll på att rökförgiftas men va fan! :D HAHA.

Väldigt annorlunda och rolig natt! :D

Nu ska jag sova. Får se hur länge det blir.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ohja, riktigt TOKjävla kul va de!! :D

2009-05-05 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0