Imorgon

Imorgon ska jag åka hem! Imorrn ska jag få sova i min sköna säng! Imorrn ska jag bort från strömsund!

Härligt, är det imorrn snart? :)


idag har jag haft en lektion.. eller ja inte ens det. hade lektion i 10 min? Då gjorde jag och serena vårat muntliga i spanska! :) Resten av dagen satt jag och serena och redigerade våran film.. jag skickade den till min mail men jag kan inte spela upp den :( men den finns på datorerna i skolan iaf.. Och imorrn ska serena spela upp den på geografien ;)

FÖRLÅT SERENA!!!! <3

HAHA! hon var trött idag! ;)

Fastän jag slutade skolan typ 9 så var jag i skolan ändå :p Jag var bland annat med Lotten på hennes engelska lektion, dom hade redovisningar och var så duktiga så ;) HAHA. Väldigt stor skillnad att vara i bygg 1an eller att  vara i samhälles 2an kan jag ta och tala om xD

Klockan 14.15 var jag med om något väldigt roligt :D Vi var 6 st 2or som var på möte med en helknasig glad tjej :D Vi diskuterade våran årsbok som vi ska ordna under nästa år för oss studenter, det kommer bli gryyyymt kul hoppas jag :D Och hon tjejen, maja.. Hon var hur härlig som hellst, vi skrattade nog mer än vad vi pratade vettigt xD

När jag och Louise skulle gå hem var jag snuskigt nära att gå in i en pelare i skolan xD Marcus hade kul åt mig iaf xD haha.

Nu har vi varit ute och sprungit men vi var lite lata. Usch va inte på humör för att springa :p

Ska försöka ta mig till duschen snart, har inge bråttom.
Ikväll blire packa och ta det lugnt och så.

ciao.
Geeeeeereeej!
bergochdalbana!


Kommentarer
Postat av: Serena

nej nu jävlar :O :P

2009-05-27 @ 18:20:10
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0