God morgon

Igår var jag hemma hos simon, blev ju en helt okej kväll/natt. Började med att alla kom dit och var nyktra och gick därifrån och var fulla. haha nej men nästan så var det. Det var trevligt folk, man kände alla! :p hehe. Direkt när jag kom ditt försvann ju vissa personer så då blev det ännu trevligare! :)

Efter vi varit hos simon gick vi på hörnet. typ dött? hehe. men vårat "gäng" gjorde ju så att det blev lite mer folk där iaf! ;)



Om man har en person som kallar sig sin kompis och denna person börjar umgås med en person som pratat skit om mig osv.. tycker inte jag den personen är en riktig kompis längre! Särskilt inte efter dessa omständigheter jag tänker på. Kan ju vara skillnad i olika fall.. men du är inte min riktiga vän längre, även fast jag saknar dig varje dag!!

Blev ju en viss besvikelse igår även. Men man kan ju inte få allt här i livet? nej just det. Men trevligt att fått lära känna nya personer iaf. TOFFEL!

Jag har sovit för länge idag!! Ska nog ta mig in i duschen nu sen bestämma om jag ska gå på folkan och se dans eller på byn på marknad? eller stanna hemma och vänta på middagen halv 3! :p Surt att sova bort en sån här vacker dag..

Sen kunde jag inte kolla live på skyttarna som är i norge! :( surt!

Men nu får det bli duschen!
ciao.

Kommentarer
Postat av: j

det är svårt att veta vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det :/

2009-05-09 @ 17:20:13
URL: http://dontpaniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0