Att tycka synd om sin kropp..

Idag skulle vi inte ha innebandy för studenterna lekte i sporthallen.. 

Så jag och louise gick ut och gick istället :) Sen när vi kom hem så satte jag mig vid datorn och tog det lugnt.. Klockan var väl runt 20.55 då louise kommer inspringandes och hojtar "DET ÄR INNEBANDY ÄNDÅ" :D hallelulja.. Klockan 21.00 var vi nere vid sporthallen. Mohaha vad vi var snabba. Sen var vi ju inte så många heller, 4 i varje lag + 2 målisar så vi körde utan avbytare. 

men vi kom ju inte igång förrän halv 10 för alla studenter skulle ju ut och dem var tvugna att städa efter sig.. Trodde seriöst man skulle bli full av att komma in i hallen. Verkligen stank alkohol. Men kul hade dem nog haft och drog senare vidare på efterfest. jaja iaf.. Vi spelade till halv 11. Grejen var då att det stog lika mellan båda lagen, det betydde straffar.. Mitt lag vann! :D yeeei! Så nu är jag hemma, kom hem strax före 11. Sen kväll. 


dags att ta farväl av min klubba snart... men han lever fortfarande!! :D

Nationella imorrn bitti. kanon.
DÖD.

Och min design?
Usch. jag orkar inte fixa till den, om ni ens ser något annorlunda? vad vet jag :p
på min dator ser det lite knas ut. fixar sen när jag har tid någongång.

snart duschen.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0