Åter igen skola

Sitter i skolan.. Helt otroligt att jag ens är här?

Serena tvingade mig upp ur sängen för att gå på spanskan imorse. DÖ! När vi kom hit ångrade vi oss båda två, DÖTRIST! Fick i mig lite frukost på skolan, skulle kanske bli på bättre humör? men icke.

Har samhälle nu. Jag tycker det är kul. Men jag har ingen ork att göra något så jag sitter här och är lat som vanligt och tycker synd om mig själv.. Jag får även damp på tangentbordet! Sitter i ä3 finns det någon helt fungerande dator i denna sal? näee tror inte det.

men ÖHH vad positiv jag är idag?
varför?
jag är ju glad?

Skulle helst vilja lägga mig under täcket tills på fredag.

Mohaha, många nya läsare jag fått!
Spännande..

Nu ska jag fortsätta göra något vettigt.
Se vad det finns för info om droger.. kanske skulle testa? eller inte.

Fy fan vad dryg jag är idag, va glad om du slipper träffa mig!

Men vem vet det kanske blir bättre?
hoppas kan man ju.


men öhh man kan inte ladda upp bilder från denna dator.


bara en gammal jag redan hade i arkivet...

ja nödvändigt inlägg?
jag ska gå nu!

sköt om er!
pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0