Äntligen fredag.

Kände mig lite sjuk imorse, host host.
Det var mysigt att vakna upp med louise och serena i samma säng :)
det var ännu mysigare att somna om! :)

Gick väl upp vid halv 12 kanske, riktigt gött! :)

Sen åkte jag i pyjamas med markus och jonte till byn och lånade ut pengar till jonte sen hem till serena igen, haha :)

Nyss var jag och Louise en sväng på dollar, vi kom fram till att vi måste vara jävligt snygg för typ varenda bil glodde på oss på vägen dit.. när vi gick hem vinkade 2 st också som vi inte kände xD

HAHAHAHAH FY FAN VAD LITEN JAG SER UT!! men jag kan faktiskt ha prinsess klänningarna på dollar :D den var till och med för stor ;)

Får väl se vad vi hittar på ikväll, jag köpte 2 filmer på dollar för 10kr st xD kanske tittar på dom :p Men förhoppningsvis åker vi bil, det är kul :)


MYS!

Måste bara berätta! TUR att ingen hör våra tankar och ideer ;) Vi är inte riktigt kloka någonstans! :D

Nu ska jag... aa precis :D
hej svejs!

Jag vill träffa dig söta unge!! <3

Kommentarer
Postat av: Serena

du är så söt så ;) moahah xD



2009-05-15 @ 21:39:31
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHA, vad söt du var i klänningen ;)

2009-05-16 @ 13:08:33
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0