1 maj

Nu är jag i lite mer levande form :D

Varit på byn en sväng med louise och åt glass på rosa :D Det var riktigt härligt i detta fina väder<3

Sen gick vi vidare till ringarna och bakade äppelpaj, mums! :) Och nu ligger vi alla flickor på baksidan och njuter av det underbara vädret. jag älskar det! :D

Mer om igårdagen då.
Förfest här på ringarna. Riktigt trevligt måste jag säga :) Vi var 12 tjejer och 2 killar till en början ;) Vi grillade eller ja jag och louise orkade inte vänta så vi stekte våra hamburgare istället ;) haha. Det blev mycket tjejsnack och skvaller, sjukt kul! tack för det tjejer! <3

Sen drog vi vidare hem till kicke vid 9 tiden.. Där träffade vi massa folk :D Och fortsatte ha riktigt tokjävla kul! :D Allt var alldeles lagom. Vi var kvar där till 2 då polisen kom för då var vi tvugna att lämna huset :p då tänkte vi gå hem men jag var så kissnödig så stannade till hemma hos Jolo och lånade toaletten sen fastna vi där ett tag. Sen tog vi oss iaf tillslut hem till sörgård. Somnade skönt med kläderna på klockan 4 ;)

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! <3

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Erika :D

Otroligt roligt var de!.. Fina bilder! :D

2009-05-03 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0