yes

Internet kom tillbaka till sörgård idag, tack gud! haha!

ibland kan man undra vilka som läser min blogg? Min statistik är väldigt spännande vissa dagar :p

fystestet gick bajs, på beepen fick jag typ kramp i magen så det tog typ stopp att spring :/ Men styrkeövningarna gick typ som vanligt! :)

hej jag har inge mer spännande att skriva.
kan ju informera er om vad som händer resten av veckan :)
-
ons: nationella svenska, dubbel körlektion.
tors: Halkan östersund, packa.
Fred: ÅKA HEM! tåg hela dagen med sällskap av Louise :)
lör: SM (skjuta bra skjuta bra skjuta bra)
fre: Njuta av hemma livet i 2 veckor!

Nu dödar mitt huvud och min mage mig. Ska försöka ta mig till duschen nu sen har jag hela kvällen på mig att göra vad jag vill :)

ciao.
puss.
<3


Kommentarer
Postat av: Serena

jag läser din blogg ;)

2009-04-07 @ 15:46:19
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0