Vädergudarna

hm på tal om ödet i mitt förra inlägg...

Innan jag och mamma åkte från stockholm sa jag att imorrn ska jag ut och springa för det var så länge sen.. Sen pratade vi vidare lite.. Men i slutet la jag till "ja men det kommer säker tok snöa inatt bara för att jag har bestämt mig för att gå ut och springa" 

SKIT KUL, vi åkte och efter ett tag började det regna och när vi närmade oss örebro började det snöa!!! Så nu är det ju vitt och blött och ap slaskigt ute.

Jag är inte vän med vädergudarna.. men jag kan ju prova med en grej " åh det kanske regnar bort all snö under natten och imorrn skiner solen så jag kan springa ändå utan att bli dyngsur" HoppasHoppas*

Ja som ni förstår så är jag hemma nu iaf :) Och mamma lagar mat, så jag får lite matlådor under veckan så jag överlever och slipper göra maten själv ;) höhö!

pusshej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0