Underbara härliga dag

Denna dag är BRA!
Vaknade imorse, älski gick då blev jag pigg. Jag hade sovmorgon så låg bara i sängen och tog det det lugnt tills jag bestämde mig att gå upp.

Jag känner mig riktigt vettig idag :)
Jag lämna in min praktikrapport, fixade en kopia till mitt körkortstillstånd (som mamma hittade igår :D ), fixat min frånvaro som tydligen var på skolk istället för ledig förra veckan, hämtat ut mitt abonnemang från halebop (fast vet inte när det kan börjas användas), fixat resmat till ikväll,inatt och imorrn bitti, varit på banken och fixat lite med pengar och det bästa av allt, jag hitta mitt legitimation!! :D i plånboken!! xD

Bra dag. Jag glömde bara att köpa en triss lott ^^)

Träffade Per anders idag också! :D han bjöd på cola! han ser man inte varje dag! :D

Och nu ska jag springa iväg på körskolan, önska mig lycka till på min första lektion! jag är as nervös! xD

Sen blir det brådis där ifrån till sporthallen. Men det är inte så noga! :)

Ikväll blire packa och träffa älski!<3

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0