Strömsund

Igår blev det flyget från stockholm till Östersund. Fy f*n vad min väskor var tunga!! Och väl i Östersund fick jag vänta på bussen i 3 timmar.. Tur att man hade dator med filmer ;) Och efter 1 timme typ kom Jocke med bussen från Mora och gjorde mig sällskap :)

När vi kom till Ström fick vi skjuts av fredrik och hans mamma upp till sörgård, TACK. Det var snällt annars hade jag nog utbristit många svordomar gåendes med den där förbannade packningen!!

Kvällen blev lugn med film och mys med Fredrik.

Imorse var jag inte alls sugen på att gå upp.. men tog sällskap med serena och Fredrik till skolan :) Och började dagen med dö spanska! Fast som vanligt gjorde vi inge vettigt.. 

Nu är jag redan skolless. det är nå fruktansvärt jobbigt att gå i skolan :/ Men men går ju bara 4 dagar denna vecka iaf :) Sen fick jag iaf släpa ner mina skyttegrejer till skyttehallen, rena styrkepasset.puh. Första riktiga träningen på 3 veckor det var skönt! Vi tränade finaler och särskjutning om ni ville veta, det var roligt! :)

Nu, eller ja vid 4 hade jag tänkt börja plugga.. går faktiskt inge bra.. Innan jag gör nå vettigt vid datorn måste jag alltid titta bdb och läsa mina bloggar.. Det tog sin tid plus att simon kom och störde mig 2 ggr xD Men det var bara trevligt, förutom att han skrämde skiten ur mig när han kom utanför mitt fönster!! :p

Får väl se om det blir nå pluggande nu.. Fredrik kommer snart iaf (:
puss.

Funderar på att byta design.. fast det får bli när högen med skolarbete har minskat!
Förresten, jag har börjat lyssna på kent! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0