saknar

Det känns TOMT.
Så tomt att inte fått ha träffat dom man lever med dygnet runt annars.. Snart gått 2 veckor utan mina favoriter.. 2 veckor kanske du tänker.. det är ju inte så farligt!! Jooo, är man van att träffas nästan dygnet runt så känns det väldigt tomt nu kan jag säga!! och det är mer än 1 vecka kvar!!!!

15 mars är jag hemma igen.. Strömsund!

Saknar min pojk.. Så tråkigt att sova ensam när man är van att ha någon bredvid sig.

Det är nästan så jag gråter en skvätt.. det är sant. 
Jag saknar er!<3

Puss på er.
<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar dig också, mycke mycke!!! och dom andra där uppe!!! <3<3

2009-03-07 @ 00:24:14
Postat av: Micka

är man van att ha någon sovandes hos sig så blir det ju jätte tomt och sova själv :O plus att det är svårare att somna, så jag förstår dig.



ha det bra.

2009-03-07 @ 09:46:20
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0