Onsdag

ojoj vad dagarna gått fort nu då.. Onsdag? shit har miljoner av saker att göra innan jag kommer tillbaka till skolan nästa vecka.. Så idag blire nog inge onödigt sittande vid datorn endast plugg!! Sen måste jag ut och röra mig annars blire så jobbigt att sitta inne hela dagen.

Igår övningskörde jag iaf :) läskigt att byta bil sådär, dagen innan körde jag ju automat och igår manuell.. Jag började med typ 1000 kärringstopp xD haha. Sen kom jag på hur jag skulle göra då gick det kanon! :D Då fick jag bara kärringstopp en gång i en korsning, jag vet inte om det var jag eller mamma som var räddast haha xD Sen körde jag runt på en parkering och då tyckte mamma jag körde för nära en stolpe så hon blev rädd och skrek rätt ut och jag blev rädd för att hon skrek så jag var tvungen att stanna bilen och skratta/gråta klart haha ;D Ikväll blire nog mer äventyr! :)

Idag då.. Jo som sagt plugg! Lite torrträning med geväret. Ut och gå en promenad.

Jag börjar med frukost sen klä på mig.
ciao. ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0