Ödet

Ja mina närmaste vet ju att jag är lite av en ödets människa :p Jo jag tror på ödet och har ibland lite skumma saker för mig ;)

Idag kom jag på att enligt ett visst mönster så kommer någon som står mig nära att dö någon gång under april.. Hoppas mina ödet känslor har fel! Känns lite dumt att skriva detta men det är så det känns, det har ju varit någon varje år nu.. <3

Det känns skönt att alla andra klagar på att dem ska till skolan imorrn, jag ska sova till klockan 11, MINST ;) Sen ska jag sätta igång med lite träning jag har varit liiiiite för lat av mig dem senaste veckorna.. :p

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Errikaa!

Då ska jag va extra försiktig!

Jag tror oxå på ödet minsann!

<3

2009-03-08 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0