Helt slut

Känns som jag sprungit fram och tillbaka och runt över hela stan idag. Usch vad jag är trött i kroppen nu och jag luktar spya! ;D

Emelie kom hem till min syster för hon fick skjuts av min bror så jag slapp gå och möta henne (Y) hehe det hade inte gjort nå men hon slapp ju att vänta nu :p Vi klädde på oss och krångla ur barnvagnen ur källaren sen började vårat äventyr ;)

Vi började på kicks för emelie är kär i en parfym där och hon var ju tvungen att lukta gott när hon senare skulle möta en pojk för första gången, vi gick även dit en gång till senare men av annan anledning.. Sen åt vi mat och fika på mcdonalds, det gick bra i 1 timme kanske :) Ella var snäll och tyst och åt sin risi frutti.. Sen hade jag henne i knäet ett tag då fick hon för sig att spy den stackaren :( hon har inte behållt maten på ett dygn nu.. Men både hon och jag blev mysiga med spya ÖVERALLT. jag höll på att spy själv xD men jag klara det!! :) Så efter mcdonalds besöket blev det kicks igen med massa parfym men emelie ville inte gå nära oss ändå för vi luktade tydligen fortfarande spya! xD

Sen gick vi mest runt och fördrev tiden och väntade på Magnus skulle komma från Strömsund. Tillslut ringde han men då var ju problemet att vi skulle hitta varandra xD vi fick gå en lång bit och försöka gissa oss till vad det var han såg och han förklara ju så bra också xD men vi hittade varandra tillslut! Så emelie åkte med han hem till henne och jag och Ella gick hem till mig! :)

Nu är jag som sagt trött! jag orkade inte ens åka ut och övningsköra..
Imorrn blire full fart, min sista dag hemma. Packa,städa,tvätta,plugga och massa små fix...
snart!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0