1 mars

Upp och hoppa klockan 8 imorse, visserligen väckte mamma mig halv men men. Sen kom christer och vi begav oss till Filipstad för skyttetävling.

Det gick bra, kom 2a och det var hanna den jäveln som knep första platsen fast vi hade samma poäng :p Annars har jag inte så mycket mer att skriva för jag har bara suttit och väntat på bättre tider i en skyttehall eller ja i en skola EXAKT hela dagen.

Imorrn kommer emelie in till mig, tror jag? :)
Sen ska jag till vägverket och kolla lite saker..

trodde jag hade pratat färdig med dig nu!!!
påminner mig själv, NEJ NEJ ALDRIG MER!
va stark rebecha, kämpa!!!

ciao.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är stark Rebecha! om de är något finns jag inte längre bort än ett telefonsamtal <3 :)

2009-03-02 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0