Vissa har det bra.

Jobbade i 2 timmar idag, fikade 1 timme sen fick jag sluta. Får betalt för 6 timmar (y) jag klagar då inte på mitt sommarjobb, känns som det kommer bli soft imorrn med ;D


Imorgon är det redan fredag? Shiiit vad dagarna går fort! Vet inte vad jag ska hitta på i helgen, ska tävla på lördag iaf sen ska nog jag och mamma ut och cykla runt hjälmaren det låter mysigt :)

Om 2 veckor börjar dundermarknaden i Strömsund! (y)
haha och Kevin Borg ska spela i Nora nästa vecka, undra om man ska fråga om snålskjuts upp till ström för han ska ju dit också ;) hehe.

Nu MÅSTE jag rensa mina kläder på golvet..
sen ska jag starta en tvättmaskin.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0