Värme.

Idag har jag varit ute hela dagen förutom när jag åkte biiil! :)

Började dagen med att försöka äta frukost på balkongen men jag gav upp efter en tugga för det var faktiskt något fruktansvärt varmt där ute, haha! 

Sen fick jag för jag hade ju punka på cykeln. Ja jag gick till min syster och åt lite mat sen åkte vi till Nora och blåsut och träffade hennes pappa och småbröder. Det var smock fullt på blåsut, men det förstår man för det var riktigt fint väder idag ju, även varmt i vattnet även fast inte emelie tyckte det! ;) Ja för hon var så duktig och gick från Gyttorp till Nora för att umgås med mig :) yeeei! Vi åt glass och stekte.

Sen åkte vi hem och jag syster och Ella gick till Ellas pappa och åt mat på restaurang! GOTT! :)

Ella tittar på menyn för att se vad hon ska ha ;)

Detta har jag ätit idag! Jag kan inte ha vita kläder på mig^^
Spagetti&köttfärssås - Pommes med ketchup :)
yeees, dåliga bilder! 

hm har jag något mer att berätta om dagen?
näee! :)

Tänkte bara säga att det är VARMT och VARMT vart man än är!! :p Men nu ska vi inte klaga! :)
Imorrn börjar min sista jobbvecka!! (y) 
Sen är jag ledig 1 vecka! :)

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0