Trötter

Helt otroligt att jag kom upp ur sängen när klockan ringde kvart i 6, eller ja den ringde först typ halv 6 men ändå :) 

Jobbade bara 4 timmar idag, ska egentligen jobba 6. Men det jobbar jag ikapp en annan dag :p Läskigt att vara ensam på en stor skola! :p

Imorrn ska jag cykla vid halv 6.. Om jag inte hittar skjuts :)

Städade i en syslöjdssal, dom hade gjort en jätte söt gris!! :D

Ibland känner man sig som en viktig person ;)

Och vaktmästaren på hovsta skola är liiite läskig :p

Nu ska jag gå ut till köket och sno mig en macka av serena som faktiskt var vaken :)
Får väl se vad vi hittar på idag.
En sovtimme och en dusch har jag planerat iaf!!

hej svejs.

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Rolig och söt gris!

2009-06-11 @ 16:19:57
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0