Torsdag

Ahu, sur på Hans idag!! Han hade lovat mig att få redovisa idag men vi såg film istället!! Så nu måste jag redovisa på måndag och jag som ville följa med Louise till Stan då! ÅH!

Ja men soft skoldag, såg en film! :)

Sen köpte jag även Jolos film, Ropet på hjälp! Jag och Louise började nyss titta på den men vi hann inte klart för hon skulle och köra, jag fick inte se klart hela själv! :p Men det är spännande! :) Kul att se en film som man känner de flesta skådespelarna i ;)

Nu väntar jag på några sega pojkar!!

Halv 4 är det fystester! Jag kommer ramla ihop och dö!! Jag är så fruktansvärt otränad just nu!! xD Sen blire nog att se klart på filmen med Louise :) Sen äre plugg ikväll igen, bara en engelska uppgift kvar nu! :)


Du är precis som förr. Mysigt värre. Synd bara att man inte lever kvar i samma underbara tid. puss!



hmm, jag tror det bor grisar i min korridoren det låter som en jävla grisfarm där ute iaf!!


Och kom ihåg mina vänner, det blir ALDRIG som man har tänkt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0