Torsdag

Så var denna jobbvecka slut! (Y)

Tiden gick väldigt fort idag när jag jobbade, det var skönt! :D
Åhh Lillåns södra skola är vacker ju! :D
Väldig skillnad att städa där eller städa i hovsta!

titta matsalen lixom :D Det här är då en lågstadieskola!!

HAHA, vilka lösningar det finns! En dammvippa på ett fiskespö! xD

Denna sak hade axel och johan väldig kul med, det var 2st 7 åringar som kom in och hjälpte mig att städa eller nå :P haha dom blötte mest ner! :p

Det regnar ute. AHU.
Jag ska nog sova en stund nu sen ska jag nog gå ner till solariet ;) Har ju tappat färgen, måste ju fräscha upp mig tills imorrn! :)

Ensam hemma tills på söndag, gör mig sällskap!!! :)

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det ser mer ut som någon resturange eller nå :p

Men lugn Rebecha, jag kommer imorgon! ;)

2009-06-18 @ 14:10:17
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0