Tillbaka i verkligheten..

Tänk om man bara skulle kunna slippa detta. Jag vill verkligen inte vara här! JAG VILL INTE, JAG VILL INTE VARA KVAR I DEN HÄR JÄVLA HÅLAN EN HEL VECKA TILL!!


Min "långhelg" har varit riktigt trevlig ändå! :) Bästa var det att bara få komma hem fast det dock inte var så långa stunder! Jag vet inte vad jag ska skriva, tänkte skriva om helgen men nu är jag inte på humör.. jag skulle vilja skriva helt andra saker just nu.. får bli ett eget inlägg senare om det tror jag!

Jag beskriver min helg med lite bilder!
MYCKET resande och LITE sovande..


Jag och Louise var på Klaras i Örebro, va tyvärr mest bara studenter som kom från balen.. men vi hittade några trevligt galna grabbar! ;) Lite skumt att träffa en kille som kommer från Östersund och pluggar i örebrp xD Lite ombytta platser han och jag typ..


Kalas hos Louise! 
Efter att ha varit lugn och "normal" i några timmar så var jag tvungen att cpa loss ordentligt när gästerna gått xD


VÄRME!! <3


MYCKET trångt och MYCKET varmt på tåget närv i åkte hem till mig igen..

Skyttet gick bajs. Kanske inte så konstigt? har liiiite för mycket i huvudet!!
jag har inge mer vettigt att skriva.

Kul att ha så många besökare fast jag inte skrivit något på flera dagar! :)
Nu ska jag fortsätta läsa tusen bloggar som jag ligger efter med..

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0