Strömsund

För några veckor sedan tänkte jag " åh vad skönt att få åka hem till Örebro och glömma allt som har med Strömsund att göra" HAHA, visst! Jag tror jag har tänkt på eller så har jag pratat med någon från ström varenda dag! Jag förstår inte, jag tycker det är skitmärkligt hur man kan sakna en sån håla med såna idioter i?? Hur kan man göra det? Det är en bra fråga som jag inte har svaret på..

Men självklart så saknar jag mina underbara vänner. Det är jobbigt att vara ifrån vissa människor som man är van att träffa flera timmar om dagen varje dag! Nu har jag inte träffat dom på flera veckor.. :/ <3


SAKNAR ER MÄNNISKOR, även ni som inte hamnade på någon bild! 
Jag saknar till och med dom som hatar mig! Jag saknar att få mördande blickar...
Jag är inte som jag ska!

Nu ska jag ut i solen!
pusshej.

Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

haha tack för bilderna :P men vad gör louises hand där på ena bilden :O :P

2009-06-29 @ 14:48:27
Postat av: Louise

Jag saknar också det mesta.. snart DUNDER :D

2009-06-29 @ 23:04:52
Postat av: Serena

söta bilder :)

och nej, du är inte frisk ;)

2009-07-02 @ 11:27:39
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0