Söndag

Jag tycker inte om våra grannar på ringarna, de väsnas för mycket på mornarna... Men som tur var så somnade man om några gånger :) 

Tillslut vaknade jag och bestämde mig för att gå upp då satte jag mig i soffan hos Louise och lyssnade på grannens musik!!

Idag tror jag att jag är poppis? Först ringde ett okänt nr och det var ett sommarjobb som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till :( men det hade faktiskt varit jättekul! Jag hann inte mer än att lägga på förrrän det ringde en viss person, en sån där person som man inte är beredd på ska ringa. Men det var trevligt med ett lite samtal :) tror jag?

Nu har jag nog ringt min mamma femtielva gånger men hon svarar inte.. Hon är iaf påväg upp till Östersund idag :) fast hon stannar där tills tisdag då hon åker hit och hämtar oss :p

Nu ska jag försöka göra klart min engelska men det är ju skit tråkigt!!

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Serena

jag vet oxå :)

2009-06-08 @ 19:14:44
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0