sommarvärme.

Skönt säger jag bara att riktiga sommarvärmen har kommit nu! :)
Låg ute och solade i 2 timmar förut, väldigt varmt! Sen blev det så tråkigt då gick jag in. hehe.

Det tar 40 min att cykla från Hovsta hem till mig om ni ville veta, jag cyklade inte heller fel någongång stolt haha! jag har ju aldrig cyklat den vägen förut ju :p

Denna bild är tillägnad till min mamma. HAHA. Det var några sån där dårar som cyklade om mig! :p

Det blir nog kanon här när rondellen blir färdigbygg i typ november? aja det får ta sin tid! haha. Då slipper iaf Jolo köra mot rött där ^^

Undra vad man ska hitta på nu?
Kanske går ut igen..

Hejsvejs.
Louise är min idol, bara för att hon är så SMART! ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag förstår inte varför att beskyller mig för att vara smart jämt?! :o

2009-06-23 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0