Solen är här!

Helt underbart, det första jag märkte imorse var att solen sken!! LYCKA!!

Fick sluta tidigare idag :)
På måndaga kan det ta och REGNA OCH VARA KALLT! Tack :D hehe då ska jag jobba länge! (ja det kommer säkert bli 30 grader varmt så var beredda på bikinin mina vänner)

Det var skönt att jag fick sluta tidigare idag ändå, ska åka bussen halv 1 till bror. Ska leka hemmafru eller nå ;) Haha nej men nu är det fint väder så ska väl ut med hund och säkert med barn också :) Tycker att Emelie kan svara på mitt sms nu, jag vill ju ha sällskap i gyttorp om jag ska ut :)

Nu ska jag ta av mig arbetskläderna, undra vad man ska ha på sig? Det är ju ganska varmt ute.. Jeans och tröja får nog duga!

pusshej!
Kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Ante

alltid underbart när de är so l:D

2009-06-16 @ 11:20:30
URL: http://underbaraante.blogg.se/
Postat av: MissMagicGirl

Ja, äntligen sol och värme! Härligt!

2009-06-16 @ 16:54:49
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0