Seg söndag..

Idag har jag inte gjort något vettigt alls..

Skulle gå ut och sola lite..

så här såg det ut när jag precis gick ut.
SOLIGT OCH FINT.

När jag hade lagt mig skönt och startade musiken så såg det ut så här...
KUL!

Då vare bara att plocka ihop allt och gå in igen! 
Vet ni vad? Då kom solen igen! Men jag orkade inte gå ut en gång till för den skulle ju ändå bara försvinna :p haha.

Så jag har suttit framför datorn, jag stekte även lite köttbullar bara för att jag hade så tråkigt xD Sen kom Christer förbi och snodde skavsårs plåster :p haha kul med sällskap för en liten stund sen skulle han vidare och dömma fotboll! 

Nu ska jag nog gå ut och gå en sväng med busen!
han är så söt i sin sjal! :)

Bara jag som tycker dom nya 1 kronorna är coola? :)
hehe.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0