Onsdag

haha var verkligen tvungen att tänka vad det var för dag idag när jag skulle skriva rubriken ^^

Idag har jag nästan varit ute hela dagen, hel mysigt! Tråkigt att vara ensam men det funkar! :) Direkt när jag kom hem så städade jag på balkongen och attans att jag glömde ta bild hur det såg ut först.. Men jag kan beskriva. Typ förråd skulle jag kunna säga eller ja ett soprum eller något xD Vi hade fullt med kartonger och gamla stolsdynor som var äckliga sen var våra vita stolar SVARTA! Så går det när man bor nära vägen. Men jag gick och slängde alla kartonger och allt annat skit och torkade av stolarna. Och så fint det blev, så idag åt jag min första lunch på balkongen! MYS! :D

Billys pizza och en kall cola i solen! :) <3

Där satt jag någon timme och spionerade på folket nedanför ;)

Dom fixade häcken vid parkeringen (y) Kanon fint! :)

Efter lunchen gick jag till ica och köpte glass, magnun mandel! MUMS. Jag tycker inte ens om mandel, haha! Men jag tycker ändå om den glassen! :) Sen gick jag iaf vidare till Svampen, åkte läskiga hissen. Ja den är verkligen apläskig! Sen hittade jag en bänk och la mig och sola på där upp :) Det var riktigt skönt för det fläktade gott!

Framför bänken hade jag svenska flaggan! Yeeei Sverige är varmt!! ;) <3

Jag gick ju såklart runt ett varv också:)

Örebro! :)

Haha det var massvis av turister där. Det var så härligt att bara sitta där och titta på allt folk, engelskmän, polacker, greker och svenskar från olika ställen. Kom även ett busslast med gamlingar också :)

Och när jag skulle gå kom det fram 2 killar och pratade engelska med mig, den ena var från polen och den andra från grekland. COOLT! ;) aja iaf dom ville att jag skulle ta kort på dom med deras kamera :) hehe. Det var lite kul och han från Grekland va snygg ;)

Efter svampen gick jag hem en sväng och böt om lite sen har jag legat ute på gräset och trängts med massa annat folk, det var sådär lagom varmt! :) När jag låg där i solen så ringde även en snygging till mig, ja han är snygg! Men inte riktigt som han ska och jag blir alltid lika förvånad varje gång han ringer..

Nu ska jag ta och städa lite, får se när mamma kommer hem hon är iväg och jobbar.
pusshej.
Om 2 veckor är jag antingen påväg till Strömsund eller så är jag redan där!!!! :)<3


Kommentarer
Postat av: Serena

är det där verkligen eran balkong?! :O

2009-06-30 @ 20:47:32
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0