NEJ!

Jag läste nyss ett mail!
JAG VILL INTE.

Louise är på mönstring, tänkte skicka sms till henne och berätta... Men vill inte störa henne nu. Jag skriver nog till henne senare. Men till ER kan jag berätta nu!


Hur ska jag överleva och vi andra också?? UTAN våran Kjell Ivar !!! :(
Oseriöasaste tränaren på skyttegym, han får en alltid på bra humör!!
LÄMNA OSS INTE!!
Ett helt år kvar i ström..
Fast förstår ju att han inte vill vara kvar i ström.. Men han kunde ju gått kvar ett år till, för våran skull?
Det kommer inte bli som alla andra år ju..
Kommer det komma en ny SERIÖS nisse nu? TRÅKIGT!
JAG VILL INTE!
Vem ska man nu bråka med??
Vem ska mobba mig och Louise för allt dumt vi gör?
Vem ska vi nu försöka hålla hemligheter för?
Vem ska alltid avslöja våra hemligheter nu??
Vem ska jag nu sätta på rumpvärmen åt i skyttegymsbussen?
Vem ska nu sitta och sjunga till alla våra gay skivor??
Vem??? Vem vem ??
:(

Kjell Ivar, lämna oss inte!!
Vi vill ha dig kvar!

Hoppas inte mailet är sant! Hoppas det är ett skämt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men!



Varför lämnar han er? Han som trots allt är snygg :) haha

2009-06-17 @ 22:03:05
Postat av: Ström

Men!



Varför lämnar han er? Han som trots allt är så snygg.. :) haha:)

2009-06-17 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0