Måndag

Jag har inte tid att sitta här egentligen för jag måste plugga matte?!?!? Bara för att min lärare tappade bort mina kompleteringar som jag gjorde för någon månad sen.. Det är väl inte mitt fel att hon tappat bort dom?? Dessutom så var det så länge sen och jag tror jag klarade det bra men nu måste jag göra om det, muntligt men ändå!! Jag som inte ville till skolan nå mer, jag ville ju åka hem imorrn så fort som möjligt!!

Idag annars då.. 
Gjorde om min skrivning på spanskan, gick galant! :)


Sen fick jag äntligen redovisa på samhälle, det gick kanon det med :D

Efter lunch gick vi hem till Anna och fika! (Engelska) :D

En del av klassen i det fina huset ^^)

Jag och Serena var tvugna att fula oss i en spegel, det var ju speglar lite varstans ;)

Efter skolan var jag och Louise och packade våra grejer i skyttehallen :) Jag hittade då även mina tavlor som jag letade efter som en tok igår xD

Jag följde med Louise och övningskörde efter maten, det var en upplevelse :D Inte själv körningen utan massa annat ;)

Vi blev lämnade ensamma i bilen en kort stund! ^^

Hon fick köra oss till skolan sen så vi fick se på balen :)
Men jag orkar inte lägga upp några bilder därifrån just nu :p

Men jag har en order att lägga upp en annan bild idag,
VARSEGOD ERIKA NU BLEV DET RÄTT BILD :D Alla vid mitt bord hos Anna fattar :D

Nu håller jag på att packa, jätte svårt ju. Man ska ju packa för en HEL SOMMAR!!
Men jag är nästintill klar nu :D
Imorrn blire spännande att se hur vi får plats :)

Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: Erika

TACK SÖT!!! :D :D :D

Ha en bra Sommar!! :D :D :D

2009-06-08 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0