Måndag

Lyckades vara ute och sola i 2 timmar innan jag gav upp. Det bara rann svett, mysigt va ;) Riktigt kokhett var det iallafall. När mamma slutade jobbet åkte vi och hälsade på min ninis! Och även mammas arbetskamrat, hennes karl skulle laga våran saab så den inte låter som en 740 ;) haha.

Min älskade kalle kanin! Han börjar bli brun han har alltid var grå/svart förut! :)

Dom hade kattungar också, huuur söta som helst! :)

Mamman var såklart tvungen att kolla till sina bebisar! :)

Den var min favvo! Någon som vill ha den hemma hos sig om jag köper den?? ;)

Ja ni mina vänner. Det har inte hänt mycket mer idag.
Jag känner inte för att jobba imorrn! :/
men det går nog snabbt. 
Imorrn ska det bli min sista dag för iår att äta godis, tror ni jag klarar det?

Bussen går 05.41 imorrn.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0