Lördag

Min blogg har blivit färgglad!! :) Men orkade inte vara mer seriös inatt! får se om jag snyggar till det någon dag! :)


Hade ställt klockan på 11 så jag skulle hinna ner till hempan med Louise till klockan 12 :) Vi tittade på musikskolans firande av nationaldagen typ :p Det var trevligt, synd bara att förra året satt vi ute i stekande sol och nu var vi tvugna att vara inne! Sommaren vart har du tagit vägen? WE NEEDS YOU!


Dääääääänsa däänsa!! ;D De är coola! :) Dansa typ folkdans elle nå! :)


Massa små som hade ett eget band och spela och sjung! ballt! :)

Jag har lite smått trött men sova kan man göra senare i livet. Idag ska jag nog plugga plugga och plugga så att jag blir av med allt!! Imorrn ska jag nog storstäda mitt rum inför sommaren och rensa massa skit!

Ikväll vet jag inte vad som händer?

Så här såg det ut inatt när markus skulle tanka datsun full!! Han stog så där väldigt länge och skulle verkligen få tanken full :p haha.


Nu ska jag gå till Louise för nu har jag tråkigt sen äre snart mat också! :)

pusshej!

Hur kan en kille bli snyggare bara för att han spelar gitarr?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0