Lördag

Vaknade vid 12, då kände jag mig skapligt pigg iaf :) piggare än vad jag var när jag vaknade vid 9 :p

Gårdagen var väl okej, tråkigt att man inte känner så mycket folk och ännu tråkigare att man inte kunde stanna kvar så länge pga av att sista bussen hem gick 00.20 från Nora... Och jag hade inga andra sätt att ta mig hem så. Får väl tacka Klas för skjutsen till Nora iaf!

Jag och emelie blev kallade för jönssonligan under kvällen för att vi tittade på det tidigare på kvällen helt ensamma i soffan för resten var i köket och dom tjatade om att sätta på musik men vi hade makten och fick se jönssonligan ;) hehe.

Jag blev även kallad för en sak som kopplade mig till en kille i ström! Huur fan kommer man på det namnet från ingenstans?? Lousie vet vad jag talar om :p

Kläder :) fast hade på mig bruna pumps istället tillslut! :) Vädret var faktiskt kanon när jag och emelie gick till bussen ingen tjocktröja inte.. Men i bussen på väg mot Löa blev det mörkt och det regnade!! 

Det var även något kallt att gå hem från bussen inatt i endast kofta men jag får ju skylla mig själv ;)

Har inga mer roliga bilder faktiskt, kameran var inte så aktiv! :p

hahah bjuder iaf på en kass bild!!  men där är förfest folket iaf!! :)

Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och få i mig lite mat sen blire nog en film, gött!
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0