Ledig

yeei, gick upp klockan 6 som vanligt men hade då fått ett sms så jag var tvungen att ringa chefen och vi kom fram till att jag skulle vara hemma idag ;) Soft sommarjobb va? Jag har varit hemma hela dagen och jag får endå betalt! ;) För jag är lovade jobb dessa veckor och det är deras fel att jag inte kan jobba så! :)

Men när man är van att gå upp klockan 6 så är man ganska pigg.. Så jag satte på en film, Eva och adam 4 födelsedagar och 1 fiasko ;) hehe. Det är ju en sån där gammal goding! haha fast IDAG skäms jag xD har ni någonsin gråtit till denna film? Det gjorde jag idag. haha. Jag tror jag är en liten känslig person, särskilt när det handlar om kärlek.

Och jag vill till ström!^^ Vill samla ihop alla flickor igen och bara njuta! Saknar er allihopa!!! <3 Hoppas Louise följer med på dunder men känns inte som att hon kan? :( Vårat gäng är inte helt då! Får även se om emelie vill, kan och får följa med, det skulle vara kul! Strömsund, partybyn ;) HAHA.

Jag har tänkt på en sak, när jag kollar runt lite så här på blogglovin osv. Så hittar jag väldigt ofta killbloggar och det tycker jag är intressant att läsa bara just för att dom är killar och killar brukar ju inte skriva och så, ja ni fattar :p Men nästan alla killbloggar jag har varit inne på har varit gay... Dom är ju snygga också!! Finns det inge "normala" snygga killar som bloggar? :p

Våran lägenhet är riktigt varm nu på sommaren. På förmiddagen är det nästan omöjligt att vara i vardagsrummet och köket för då ligger solen på.. Och på eftermiddagen kan man inte vara på mitt rum!

Så därför ska jag nog försöka städa  färdigt mitt rum som jag påbörjade igår innan solen byter sida! Sen när solen kommer till denna sida så ska jag ut och prova våra nya solstolar ;)

HAHA och hoppas jag slipper ligga bredvid denna nisse idag!!

ojoj det blev ett långt inlägg^^
Och ja jag måste också skriva detta som alla andra. 
R.I.P Michael jackson. Han kommer bli legend! Lyssnade väldigt mycket på hans musik förr. Det är alltid tråkigt när någon dör!

Mina kläder ropar på mig "Ta upp oss vi vill inte ligga på golvet längre! Vi vill till garderoben eller tvättkorgen!"
pusshej!

Kommentarer
Postat av: louise

jag vill också ha pratande kläder!!1 vart köper man sånna? :D



Jag vill mer än gärna följa med till ström, nu har jag fått ta andras pass på jobbet två gånger så jag förtjänar att någon tar den fredagen åt mig!! :/

2009-06-27 @ 14:29:16
Postat av: Serena

men snart blir det ju ström :D bara en vecka kvar nu :)

2009-07-02 @ 11:19:21
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0