Klädsel..

Jag tittade på lilla jönsson ligan förut :D Så jävla skööön film! Visst jag somnade efter halva men ändå ;)

-Öh Raaagnar! Karlsson på taket! / Harry
' jag skrattad som fan där! xD

-Charles ingvar kan man verkligen heta så? / Harry
-Har man sånadär brallor kan man väl heta vad som helst.. / Ragnar

Haha jag var nog väääldigt trött förut! För jag skrattade åt alla dumma kommentarer på filmen!

Och vet ni? Jag somnade med ett par pumps på mig! xD
haha. Idag har jag gått runt i mjukisbyxor, lila pumps och en orange t-shirt. Visste låter det snyggt? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn i stormen Rebecha!! Serena kan få hjärtinfarkt!! :o xD

2009-06-15 @ 22:11:52
Postat av: Serena

haha, det är en sån dag du ska ta en dagens outfit bild och lägga upp xD

2009-06-19 @ 00:50:14
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0