Huvudvärk

Jag är trött, huvudet dunkar och det är varmt vad man än gör!
Usch vad jag klagar!

Jag tycker det borde vara en lag på att efter klockan 22.00 får man inte starta bilen, smälla igen bildörrar, backa bilen, hundar får inte skälla, inga tåg får gå, man får inte gå i trappuppgången, man får inte hosta eller nysa och absolut inte gråta, inte heller spela musik eller vara full. TÄNK VAD SKÖNT JAG SKULLE KUNNA FÅ SOMNA PÅ KVÄLLARNA DÅ ;) HAHA

Idag har jag varit mest effektiv på jobbet än någonsin, jobbigt! :) haha. Men vilka sommarjobbar och lyssnar på pippi och emil i lönneberga?? ;) Små barn kan faktiskt vara riktigt härliga ibland! :) Dom informerar än såna där spännande saker som, jag har skrapsår på armen.. JAHA! :D hehe.

Jag och mamma skulle hämta Ari på tåget men han hade missat ett anslutningståg så kom senare men tur att vi var där då ändå för då fick vi träffa johanna med familj och sen överraskade vi Irene när hon kom med tåget ;D

:D
Jag skiter i att jag ser mongo ut för jag är ändå glad att jag fick träffa dessa idag. Stor stjärna till dom att dom alltid är så himla glada fast dom har gått igenom så mycket! Visst deras syster saknades men Andrea har det bra där uppe och vakar över oss! :') <3

Nu äre så varmt och jag är trött så nu blire sängen !
Pratade nyss med Louise!! :D <3

God natt.
pusshej.

och nej jag orkar inte.
jag duger inte dygnet runt, då duger jag inte alls!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0