God kväll

Orkar inte skriva här egentligen men känner ett starkt behov ;)

Jag och serena har mest latat oss idag, sen kom även emelie in till Örebro och latade sig med oss. Hon färgade även håret på mig, det blev kanon! tack!! :) <3

Jag och Serena gick sedan på bio när Emelie åkt hem. 17 Again, den var faktiskt bra! :)

HAHA, min mamma är i Östersund nu. Hon är alltid ute och far den människan.. :p Hon kommer komma hem lagom tills när jag åker till jobbet imorrn :p

Nu måste jag verkligen sova!
Får skjuts av min snälla syster kvart i 7 ca.. Men det är min syster vi pratar om så 7 kanske? ;) haha. Får se hur länge jag jobbar imorrn, blir nog ett tag.. Hörde att det skulle bli regn imorrn, GRETT! :D Jag måste ju ändå vara inne hela fm.. Men Solen kan få komma vid 2-3 :D

GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack och bock....

Jag hann inte komma hem INNAN du åkte. Jag tror du får ta lift upp när du ska börja skolan i höst.

NEKAR starkt till att åka den vägen ngn mer gång i mitt liv!

=)

2009-06-12 @ 22:46:45
URL: http://aurian-tidsoptimist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0