Full fart!

Man blir verkligen helt slut av detta varma väder. Men jag känner mig stolt för jag måste erkänna att jag har ett liiiiitet bloggberoende men nu har jag inte bloggat på länge :D Men jag har verkligen inte orkat och det har varit så varmt och jag har haft massa annat för mig, men nu är jag tillbaka! ;)

Igår var jag som sagt hemma och latade sen ute och solade och så. Sen följde jag med mamma och skjutsade hem min bror sen åkte vi även en sväng till Lindesberg och handlade lite.. HMM vi bor i storstaden och åker till hålan och shoppar! xD Aja vi åkte även tillbaka till Örebro och marieberg och shoppade lite ;)

Köpte blandannat dom där byxorna! snygga och sköna! LOVE IT! :D

Idag så blev det minsann ingen sovmorgon, klockan 07.30 ringde klockan! Det var bara att kliva upp och göra sig klar för att åka till den lilla lilla hålan Kvistbro för att skjuta!

(bild från slätten i torsdags) Men skytte som skytte! ;) Jag i rosa närmast! :D

Jag vann min klass och jag kom 2a allt som allt så jag är nöjd, silver är ju faktiskt sååå mycket snyggare än guld! ;)

Skytte = mycket väntetid!! Inte mina vanliga kläder jag brukar sitta och sola i.. haha men jag orkade inte ta av mig för att sedan sätta på mig allt igen! :p

När jag och mamma kom hem från skyttet så gjorde vi oss klara för en cykel tur.. Tror vi var ute i lite mer än 2 timmar. Det var jätte skönt att cykla och bli brun! ;) Vi började med att cykla till Rosalies på aspholmen som är helt nyöppnat!

Mamma och våran stora mängd mat!! :)

Sen cyklade vi till kossorna för jag ville ta kort på dom.. men dom låg så långt borta! Jag är KÄR i långhåriga kossor, särskilt i bebisarna!! :) <3

Ser ni Ser ni???? NYCKELPIGAN!!!! :D Nej just det den flög ju iväg precis när jag tog kortet!! ^^

Nyss har jag kommit hem från att ha grillat. När vi skulle cykla hem hade jag punka! Så då fick vi gå! :) Men det var ju inte så långt så det var ju bra. På vägen hem såg vi en orange luftballong! :) Jag skulle också vilja prova att flyga i en sån! :)

Nu är jag helt slut i både kroppen och i huvudet!
En hel mysig dag har det varit idag iaf. Full fart! :)
Imorrn ska jag umgås med syster.
Nu blire sängen.. Eller ja jag sitter ju redan i den men aa ni fattar ;)

pusshej.

Kommentarer
Postat av: L i n n [ ♥ S A I K ]

Sv: Okej :)

2009-06-28 @ 10:55:55
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0