En dag på stan

Jag och Serena sov skapligt länge idag, vi låg så gott i min sköna säng!! :D

Sen begav vi oss till staden, började med apoteket och banken för viktiga ärenden ;) haha fast banken gick det inge bra för det var så förbaskat mycket folk!! :p Där träffade vi även en människa som inte vet hur man står i en kö xD det hade vi roligt åt, hon fattade verkligen inte vart hon skulle stå!! kön kan ju absolut inte svänga?? ;)

Sen begav vi oss ut på jakt efter en bikini till Serena, det var inte lätt ;) Det var jag som började med att köpa en klänning xD jag som inte skulle handla nå :p men mamma hade lovat mig att betala denna efter som jag letat efter den såååå länge!! :)  Sen köpte Serena ett par jeans :) som jag också kan ha!! :D :D hehe ;) 

Vi tog en fika paus på Java! Gott! :)

Vi hittade även en bikini som passade på Stadium! :) 

Mamma kom och hämtade oss och vi åkte och köpte mat :) Då skulle vi egentligen åka hemåt men då ringde mammas kompis och sa att deras bil inte startade borta på mariberg så då åkte vi dit och startade med hjälp av startkablar :) Och medans vi ändå var där så blev det en sväng på skopunkten ;)

Kass bild!! MEN HAPPY!! :D LILA PUMPS ;)

Jag köpte även filmen I taket lyser stjärnorna!! Den är sååå bra!! :D

Nu är jag helt slut i kroppen, imorrn ska jag upp tidigt och jobba (y) Men pengar ju!! :D Sen har jag även beställt sol från klockan 1 imorrn ;) För jag vill ut och steka nu ;)

pusshej!
Ingen sommar utan sol!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0