3 jobbdagar kvar..

för denna vecka!! :)

Jag var faktiskt ganska pigg imorse, fastän jag vaknade inatt klockan 3 av att min mobil ringde.. förstår inte folk att jag sover och går upp innan 6?? :P Jag orkade förstås inte svara!

Nu ska jag visa lite SPÄNNANDE bilder från min arbetsdag! haha. 

Så här snygg är jag på jobbet ;) haha. Och ni ska bara veta huuur tråkigt det är att torka rent dom där skohyllorna!!! HUA.

LUNCH, tillsammans med tvättmaskinen ;) hehe, jag jobbade mestadels ensam idag men det var skönt, jag hade ju musik ;)

jag hittade ett äckligt ben!!! och jag skulle torka runt fönstret där bakom.. Jag var seriös rädd, det var ju apäckligt!!! :s HAHA xD

Nu Slö tittar jag lite på "ropet på hjälp" för jag är störd och saknar strömsund!
Ska nog sova en sväng.
Har varit duktig och startat en maskin tvätt! :)
Ikväll MÅSTE jag åka och skjuta.. Jag känner inte för det just nu!!

hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0