Tre veckor, 21 dagar!!!

Ja om 3 veckor är jag antagligen i strömsund!! :D

Idag har jag jobbat, jobbade bara dagpass (6 timmar) men imorrn blire 13 timmar skulle jag tro.. Hoppas på fint väder och att det är mycket folk för om man har mycket att göra så tänker man inte på att man är trött..

Det är där jag bor om dagarna^^ Tillsammans med Thompa och Sara! :)

Jag är glad att jag slapp jobba kväll idag, det har ju typ vräkt ner med regn nu några timmar..

Som sakt jobbar jag och sliter så det blir nog dåligt med uppdatering här tills söndag.. Lördag jobbar jag heldag plus att vi ska plocka ihop tält och allt efter det har stängt vid 24.00 så jag kommer nog hem sent den natten. 

Jag är glad att jag har lite extra jobb och att få in lite pengar. Tiden går ju väldigt fort också!! :D

Alldeles strax tänker jag faktiskt gå och lägga mig så jag säger god natt!
pusshej!

Hade man nysit varje gång någon tänket på en, då hade jag tyckt synd om dig som skulle få nysa hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0