Tisdag

Usch, vaknade av väckarklockan imorse och shiit vad trött jag var!! Tog mig ialla fall upp och klädde på mig det som låg närmast typ och traskade sedan bort till bussen för att åka till Nora, wow bussen var inte sen idag, hör du det emelie? ;)

Kom lagom till tandläkaren för att hinna läsa 2 kalle anka tidningar ;) (det bästa med att gå till tandläkaren) Och ja nu kanske ni undrar varför jag åker ända till Nora 3 mil bort för att gå till tandläkaren, ja det undrar ja också xD Men ligger nog något i med att jag är lat och inte orkar byta :p

Sen sprang jag till statoil och hann precis med nästa buss till Örebro igen, skönt! Annars hade jag fått vänta en timme till..

När jag kom hem gick jag och la mig igen och sov 1 timme ;) Blev sedan väckt av mamma som ringde och berättade en sak som jag blev väldigt sur över!! Vägverket i Östersund är ju inte som dom ska!! jag kunde faktiskt haft körkort nu för länge sen!!! Nej men dom hade tappat bort mitt protokoll typ så det var ingen som visste att jag hade kört där... Därför har jag inte heller kunnat bokat något nytt för den där körningen har legat och stoppat allt.. Hade dom registrerat som dom skulle så hade jag hunnit köra upp en gång till innan min "skrivning gick ut" ! Vem vet jag hade kanske klarat det då? SUCK.  Men nu ska allt lösas så jag kan boka både ny skrivning och körning snart..

Så därför fick jag även gå bort till mammas jobb och faxa upp det "protokoll" kopian jag hade.. Seriöst det känns att dom slarvar bort det!! Och han jag körde med minns mig inte!! Då vet jag att jag inte ska små prata med nästa heller för dom minns en ändå inte!! :p

Sen åkte jag och mamma och handlade lite, bland annat jordgubbar! :D
Första jordgubbarna för både mig och mamma i sommar, vad sega? ;) Gott vare iaf! :D

Efter jordgubbarna gick jag och sov, jag är sjukt trött måste jag säga! Jag vaknade nyss och gjorde tacos för det fanns färdigt som rester i kylen! :)

Nu är jag trött igen men jag kan ju inte sova nu!
Börjar jobba kvart i 7 imorrn så jag får ju lite sovmorgon! :)
Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite!
ciao.

Visst, för några dagar sen hade jag ju gett upp, det var så skönt!! Att slippa tänka och slippa bry sig!! Jag skulle inte bli kär jag skulle inte bry mig om killar... Vad händer? Jo DU dyker upp från ingenstans, lika snygg som sist! Visst allt hade faktiskt gått bra om det inte blev som det blev, du fick mig på fall och nu tänker jag på dig dynget runt. Jag ska sluta med det nu, ja snart! Jag vågar inte ens försöka få dig.. 

Strula inte med snygga killar!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vem är herr hemlig ?

2009-07-15 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0