Tisdag

Vaknade upp av samma oljud som igår (y) Skönt att dom ska hålla på och bygga och ha sig tills den 28 juli..... hm! Ja jag pratar om lokalen under mig!!

Men men, jag lyckades faktiskt somna om en stund det var skönt! :)

Sen tog jag mig upp och in i duschen efter det började jag diska.. Ja jag var faktiskt tvungen att diska innan jag kunde äta frukost, annars hade jag inte haft nå porslin! ;)

Sen när det började regna ute så gick jag till stan, (jag har bra timing till regn)  mötte upp Nathalie vid la baguette sen tog vi oss några rundor runt stan. Det blev ju inte bara en gång på varje affär, haha vi hade lite svårt att bestämma oss.. ;)

Konstigt nog höll jag mig bara på gina trico idag, coolt! ;) Jag känner mig väldigt ekonomisk faktiskt :p Jag gör inte av med så mycket pengar men det kan ju ha att göra med att jag ska till Marieberg med Emelie imorrn och att jag åker till Stockholm nästa vecka ;p Man kan ju faktiskt hitta något bättre någon annanstans, nu vet jag vad örebro stad har att erbjuda! ;)

Jag gjorde av med 138 kr idag ;D plus lite fika då.

Ett par jeans
Och fem ringar.. Dålig bild I know!! ;)

Inte illa pinkat för 138 kr ;D *stolt*

Nu tror jag att jag ska städa undan lite sen blire nog en film.
pusshej.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hur mycket kosta jenasen då ? :O

2009-07-21 @ 19:59:58
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell
Postat av: Anonym

De var lagom för ett par jeans tycker jag ;)

2009-07-21 @ 21:01:27
URL: http://metrobloggen.se/emelielindell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0